آیا افسردگی با طب سنتی درمان خواهد شد؟

 

آیا افسردگی با طب سنتی درمان خواهد شد؟

 

بیماری افسردگی یک بیماری است که ممکن است تا سال های سال ناشناخته باقی بماند و فرد نتواند حتی مشکل خود را به دیگران توضیح دهد و تنها به ظاهر در برابر آنها ابراز خوشحالی و شادمانی خواهد کرد. بنابراین بسیار مهم است که اولا در رابطه با بیماری افسردگی بخصوص افسردگی در جوانان اطلاعات کافی را به دست آوریم و سپس در پی درمان آن باشیم. یکی از روش های درمانی که اغلب افراد از آن بهره خواهد برد ، در رابطه با درمان با استفاده از گیاهان دارویی می باشد.

داروهایی که به کاهش علائم افسردگی بپردازند و علاوه بر آن بتوانند شرایطی را فراهم کنند که فرد به آرامش واقعی دست یابد تا حدی درمان را برای ما راحت تر خواهند کرد. آرامش داشتن و فکر نکردن به مسائل اضطرابی و روزمره می تواند یک فرد را بیشتر به سمت عصبی شدن و افسردگی سوق دهد ، پس مصرف گیاهانی که آرامش ذهنی و درونی ما را با خود به همراه دارند به جد توصیه می شود.

علف چای یکی از این موارد است. افرادی که در طول روز گویی هیچ کاری به جز عصبی شدن ندارند و معمولا دوستی در اطراف خود نمی طلبند ، نیاز بسیار سریع به مصرف علف چای خواهند داشت. زیرا این دارو معجزه ای برای تغییر خلق و خو خواهد بود. یکی از تخصص های درمانی که این گیاه با خود به همراه دارد در درمان افسردگی خواهد بود و سالانه اشکال دارویی گوناگونی از آن تهیه و در داروخانه ها به فروش خواهد رسید.

گزینه ی بعدی که در بین همه ی ما ایرانیان آشنا بنظر می رسد و همه ی ما نه همیشه ، اما هرازگاهی با آن آشنا هستیم ، زعفران خواهد بود. با مصرف زعفران از دیرباز قرار گرفتن لبخند بر روی لب و فراموش شدن تمامی غم و غصه ها شهرت دارد و این موضوع حقیقت دارد. یکی از درمان های خوبی که می توان بری رفع افسردگی پیشنهاد نمود ، زعفرانی است که در غذاها یا در داخل چای دم خواهد کشید.